ПРИСВЯЧУЮ ЖИТТЯ ПОШУКУ ІСТИНИ

БЛОГ

 
ЕКЗАМЕНИ З БЖД

Варіант №1

Завдання І

В якому випадку в організаціях невиробничої сфери функції служби охорони праці може виконувати один спеціаліст з охорони праці? Виберіть правильну відповідь:

1.При кількості працюючих від 51 до 100 чол. включно,

2.При кількості працюючих від 101 до 500 чол. включно,

3.При кількості працюючих від 51 до 500 чол. включно.

Завдання 2

Кому підпорядковується безпосередньо служба охорони праці закладу освіти? Виберіть правильну відповідь:

1.Керівнику закладу,

2.Заступнику керівника закладу з навчально-виховної роботи,

3.Заступнику керівника закладу з адміністративно-господарчої роботи.

Завдання 3

Який інструктаж проводиться при перерві в роботі виконавця робіт більше ніж на 30 календарних днів – для робіт з підвищеною безпекою, а решти робіт – більше 60 днів? Виберіть правильну відповідь:

1.Вступний                                                  2. Первинний на робочому місці

3. Повторний                                                           4. Позаплановий                  5. Цільовий

Завдання 4

В який термін повинен бути розслідуваний нещасний випадок, якщо потерпілий при відсутності свідків не повідомив керівника закладу або наслідки нещасного випадку виявилися не одразу? З дня подачі заяви потерпілого:

1.протягом місяця                                        3.протягом 10 діб

2.протягом доби                                          4.протягом 3 діб

Завдання 5

В який термін після закінчення розслідування нещасного випадку адміністрація закладу зобов’язана видати потерпілому копію акта форми Н-1?

1.не пізніше 3 діб                                         3.не пізніше 10 діб

2.не пізніше доби                                         4.не пізніше місяця

Завдання 6

Учень отримав травму під час проведення спортивних змагань які проводились після навчально-виховного процесу. Який акт необхідно скласти закладу де навчається учень?

1.Н-1;                         2.Н-5;                         3. Н-Н

Завдання 7

Яка тривалість робочого часу для неповнолітніх, працюючих у період канікул? Виберіть правильні відповіді:

1. у віці 14-15 років – 36 годин на тиждень

2. у віці 14-15 років – 24 годин на тиждень

3. у віці 16-17 років - 36 годин на тиждень

4. у віці 16-17 років - 24 годин на тиждень.

Завдання 8

Виберіть правильні речення: заземлення електроустановок необхідно виконувати:

1.при напрузі 500 В і вище – в усіх випадках;

2. при напрузі понад 36 В змінного струму і 100В постійного струму в приміщеннях з підвищеною небезпекою, особливо в зовнішніх установках;

3. при напрузі 36 В і нижче змінного струму та 110 В і нижче постійного струму в усіх випадках;

4. у вибухонебезпечних установках.

Завдання 9

Порошкові вогнегасники призначені для гасіння при загоранні:

1. Нафтопродуктів;;

2. Твердих речовин;

3. Розчинників;

4. Бензину, гасу;

5. Спирту;

6. Електрообладнання під напругою до 1000В.

Завдання 10

Учень 6 класу смертельно травмований під час проведення сільськогосподарчих робіт. Чи складається акт форми Н-Н?

1.Так;                                                 2.Ні.

Завдання 11

Хто розслідує і обліковує нещасний випадок з учнями, які проходять практику або виконують роботу під керівництвом персоналу підприємства? Виберіть правильні відповіді:

1.нещасний випадок розслідується комісією органу управління освітою спільно з представником підприємства;

2. нещасний випадок розслідується комісією підприємства спільно з представником органу управління освітою;

3.береться на облік підприємством;

4. береться на облік органом управління освітою і навчальним закладом;

5.оформлюється актом форми Н-1

Завдання 12

Учень 4 класу Анатолій К. разом з батьками переходив дорогу на червоне світло, отримав травму ноги. Чи складається акт форми Н-Н?

1.Так                                                                         2.Ні

 

Завдання 13

У скількох примірниках повинен бути складений акт про нещасний випадок, пов’язаний з виробництвом за формо Н-1?

а) 6

б) 3

в) 2

Завдання 14

 

Чи має право потерпілий або особа, яка представляє його інтереси ознайомитися з документами, що містяться в матеріалах розслідування нещасних випадку?

а) Має право.

б) Не має права.

в) Це вирішує голова комісії з розслідування.

г) Це вирішує суд.

Завдання 15

 

Положення про порядок розслідування нещасних випадків, що сталися під час навчально-виховного процесу поширюється на…

а) На вищі, професійно-технічні.

б) Загальноосвітні, дошкільні, позашкільні навчальні заклади.

в) Заклади післядипломної освіти.

 

Варіант №2

Завдання І

Яка тривалість робочого часу для неповнолітніх, працюючих протягом року у вільний від навчання час? Виберіть правильну відповідь:

1. у віці 14-15 років – 18 годин на тиждень

2.у віці 14-15 років – 12 годин на тиждень

3.у віці 16-17 років - 12 годин на тиждень

4.у віці 16-17 років - 18 годин на тиждень.

 

Завдання 2

Хто має право бути відповідальним за електрогосподарство закладу освіти з правом обслуговування установок до 1000В?

1. Особа, якій за результатами перевірки знань присвоєна 1-ша кваліфікаційна група допуску до експлуатації електроустановок;

2. Особа, якій за результатами перевірки знань присвоєна 4 кваліфікаційна група допуску до експлуатації електроустановок;

Завдання 3

Кого допускають до обслуговування електроустановок і до роботи з машинами та механізмами, що мають електропривод? Виберіть правильні відповіді:

1. допускають осіб, які мають 1 кваліфікаційну групу допуску;

2. 1 кваліфікаційна група допуску присвоюється після перевірки знань з техніки електробезпеки безпосередньо на робочому місці того, кого перевіряють, фіксується в журналі;

3. посвідчення про перевірку знань осіб 1 групи допуску видається;

4. посвідчення про перевірку знань осіб 1 групи допуску видавати не треба.

Завдання 4

Хто на підприємстві приймає рішення про створення комісії з питань охорони праці:
1.профспілкова організація підприємства;
2.трудовий колектив підприємства;
3.адміністрація підприємства;
4.Держгірпромнагляд;
5.місцева держадміністрація.

Завдання 5

В який термін повинен бути розслідуваний нещасний випадок, якщо повідомлення одержано?

1.протягом місяця                                                   3.протягом 10 діб

2.протягом доби                                                      4.протягом 3 діб

Завдання 6

Учень 10 класу Діма С. під час спортивних змагань здобув травму голови, одужав. Чи складається акт форми Н-Н?

1.Так                                                                         2.Ні

Завдання 7

Заступник директора ПТУ був у відрядженні, смертельно травмований в транспортній пригоді на залізничному транспорті. Чи береться цей нещасний випадок на облік як виробничий?

1.Так                                                                         2.Ні

Завдання 8

Чи може бути працівник служби охорони праці обраним секретарем комісії з питань охорони праці закладу?

1.Так                                                                          2.Ні

Завдання 9

Виберіть правильні відповіді: хімічно-пінний вогнегасник призначений для гасіння при загоранні:

1.нафтопродуктів

2.твердих речовин

3.розчинників

4.бензину, гасу

5.спирту

6.електрообладнання під напругою до 1000 В.

 

 

Завдання 10

Чи дозволяється учням закладів освіти проводити ремонтні роботи в електроустановках? Виберіть правильну відповідь:

1.дозволяється

2.учні закладів освіти ремонтні роботи в електроустановках не проводять і участі в них не беруть.

Завдання 11

Визначте послідовність дій керівника закладу освіти, який одержав повідомлення про нещасний випадок з учнем:

4/1.наказом призначити комісію з розслідування;

1/2.негайно вжити заходів щодо усунення причин, що викликали нещасний випадок;

2/3.повідомити батьків потерпілого;

3/4.зробити запит висновку з медичної установи про характер і важкість ушкоджень потерпілого.

Завдання 12

В якому випадку в організаціях невиробничої сфери функції служби охорони праці може виконувати один спеціаліст з охорони праці? Виберіть правильну відповідь:

1.При кількості працюючих від 51 до 100 чол. включно,

2.При кількості працюючих від 101 до 500 чол. включно,

3.При кількості працюючих від 51 до 500 чол. включно.

Завдання 13

У скількох примірниках повинен бути складений акт про нещасний випадок, пов’язаний з виробництвом за формо Н-1?

а) 6

б) 3

в) 2

Завдання 14

 

Чи має право потерпілий або особа, яка представляє його інтереси ознайомитися з документами, що містяться в матеріалах розслідування нещасних випадку?

а) Має право.

б) Не має права.

в) Це вирішує голова комісії з розслідування.

г) Це вирішує суд.

Завдання 15

 

Положення про порядок розслідування нещасних випадків, що сталися під час навчально-виховного процесу поширюється на…

а) На вищі, професійно-технічні.

б) Загальноосвітні, дошкільні, позашкільні навчальні заклади.

в) Заклади післядипломної освіти.

 

Варіант №3

 

Завдання 1

В якому випадку в організаціях невиробничої сфери функції служби охорони праці може виконувати особа за сумісництвом? Виберіть правильну відповідь:

1.При кількості працюючих до 50 чол.,

2.При кількості працюючих до 100 чол.,

3.При кількості працюючих до 500 чол.

 

Завдання 2

Який інструктаж проводиться з учнями перед виконанням нових видів робіт, перед вивченням нової теми під час проведення трудового і професійного навчання в лабораторіях, класах, майстернях, на дільницях підприємств, під час проведення позашкільного навчання в гуртках та секціях? Виберіть правильну відповідь:

1.Вступний                                                  2. Первинний на робочому місці

3. Повторний                                                           4. Позаплановий                  5. Цільовий

 

Завдання 3

Який інструктаж проводиться з працівниками при виконанні разових робіт, не пов’язаних з безпосередніми обов’язками за фахом; при ліквідації аварії, стихійного лиха; при екскурсіях на підприємстві; при організації масових заходів з учнями та вихованцями (екскурсії, походи, спортивні заходи тощо).

1.Вступний                                                  2. Первинний на робочому місці

3. Повторний                                                           4. Позаплановий                  5. Цільовий

Завдання 4

Порошкові вогнегасники призначені для гасіння при загоранні:

1. Нафтопродуктів;;

2. Твердих речовин;

3. Розчинників;

4. Бензину, гасу;

5. Спирту;

6. Електрообладнання під напругою до 1000В.

Завдання 5

Хто розслідує і обліковує нещасний випадок з учнями, які проходять практику або виконують роботу під керівництвом викладача, майстра виробничого навчання на підприємстві? Виберіть правильні відповіді:

1.нещасний випадок розслідується комісією органу управління освітою спільно з представником підприємства;

2.нещасний випадок розслідується комісією підприємства спільно з представником органу управління освітою;

3.береться на облік підприємством;

4.береться на облік органом управління освітою і навчальним закладом;

5.оформлюється актом форми Н-1

6.оформлюється актом форми Н-Н

Завдання 6

Майстер виробничого навчання ПТУ Микола С. потонув під час відрядження. Чи береться цей нещасний випадок на облік як виробничий?

1.Так                                                              2.Ні

Завдання 7

Який інструктаж проводиться на робочому місці з усіма працівниками: на роботах з підвищеною небезпекою – 1 раз у квартал, на інших роботах – 1 раз у півріччя. Виберіть правильну відповідь:

1.Вступний                                                  2. Первинний на робочому місці

3. Повторний                                                           4. Позаплановий                  5. Цільовий

Завдання 8

Створилась виробнича ситуація, що загрожує життю чи здоров’ю працівника. Керівник закладу у цьому випадку порушує вимогу Закону України «Про охорону праці», інші нормативні акти, умови колективного договору з питань охорони праці. Якими правами може користуватися працівник ? Виберіть правильні відповіді:

1.працівник має право вимагати розірвання трудового договору;

2.працівник має право на одержання вихідної допомоги, розмір якої не може бути нижчим від тримісячного середнього заробітку;

3.в наказі про звільнення працівника та в його трудовій книжці має бути зазначено, що він звільнений за власним бажанням;

4.в наказі про звільнення працівника та в його трудовій книжці має бути зазначено, що він звільнений за власним бажанням у зв’язку з порушенням керівником закладу законодавства про охорону праці.

Завдання 9

Хто має право бути відповідальним за електрогосподарство закладу освіти з правом обслуговування установок до 1000В?

1. Особа, якій за результатами перевірки знань присвоєна 1-ша кваліфікаційна група допуску до експлуатації електроустановок;

2. Особа, якій за результатами перевірки знань присвоєна 4 кваліфікаційна група допуску до експлуатації електроустановок;

Завдання 10

Визначте послідовність дій керівника закладу освіти, який одержав повідомлення про нещасний випадок:

2/1.повідомити органи управління освіти протягом 1 години;

3/2.зберегти обстановку на місці події в тому стані, в якому вона була на момент події (якщо це не загрожує життю і здоров’ю оточуючих);

1/3.терміново організувати першу домедичну допомогу потерпілому та його доставку до лікарні.

Завдання 11

Кому підпорядковується безпосередньо служба охорони праці закладу освіти? Виберіть правильну відповідь:

1.Керівнику закладу,

2.Заступнику керівника закладу з навчально-виховної роботи,

3.Заступнику керівника закладу з адміністративно-господарчої роботи.

Завдання 12

В який термін повинен бути розслідуваний нещасний випадок, якщо повідомлення одержано?

1.протягом місяця                                                   3.протягом 10 діб

2.протягом доби                                                      4.протягом 3 діб

 

Завдання 13

У скількох примірниках повинен бути складений акт про нещасний випадок, пов’язаний з виробництвом за формо Н-1?

а) 6

б) 3

в) 2

Завдання 14

 

Чи має право потерпілий або особа, яка представляє його інтереси ознайомитися з документами, що містяться в матеріалах розслідування нещасних випадку?

а) Має право.

б) Не має права.

в) Це вирішує голова комісії з розслідування.

г) Це вирішує суд.

Завдання 15

 

Положення про порядок розслідування нещасних випадків, що сталися під час навчально-виховного процесу поширюється на…

а) На вищі, професійно-технічні.

б) Загальноосвітні, дошкільні, позашкільні навчальні заклади.

в) Заклади післядипломної освіти.

 

 

 

ВАРІАНТ №4

1.      З яких документів складається законодавство України про охорону праці?

а) Закон України «Про охорону праці»;

б) Кодексу законів про працю України;

в) Закону України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності»;

г) Закону України «про пенсійне забезпечення»;

д) Закону України «Про пожежну безпеку».

 

2.      Чи зобов’язаний роботодавець замінити працівнику за свій рахунок засоби індивідуального захисту в разі їх передчасного зношення?

а) Зобов’язаний, якщо це сталося не з вини працівника;

б) Незобов’язаний;

в) Зобов’язаний, тільки якщо це передбачено колективним договором.

      3. За якої кількості працюючих на підприємстві роботодавець повинен створити службу охорони праці?

            а) 50 осіб і більше.                          б) 100 осіб і більше.

          в) 20 осіб і більше.                           г) 500 осіб і більше.

 

4.      Якою метою укладається колективний договір?

а) Для регулювання  виробничих, трудових, соціально-економічних відносин.

б) Для узгодження інтересів працівників,власників та уповноважених ними органів.

в) Для захисту інтересів працівників.

 

5.      Хто повинен забезпечувати створення безпечних і нешкідливих умов праці?

а) Власник або уповноважений ним орган.

б) Відповідні посадові особи та спеціалісти підприємства.

в) Однаковою мірою власник і працівник.

г) Головний інженер.

 

6.      Яким повинен бути мінімальний склад комісії з розслідування нещасного випадку на виробництві?

а) 3 особи                                           б) 4 особи

в) 2особи                                            г) 5 осіб

 

7.      У скількох примірниках повинен бути складений акт про нещасний випадок, пов’язаний з виробництвом за формо Н-1?

а) 6

б) 3

в) 2

 

8.      Чи має право потерпілий або особа, яка представляє його інтереси ознайомитися з документами, що містяться в матеріалах розслідування нещасних випадку?

а) Має право.

б) Не має права.

в) Це вирішує голова комісії з розслідування.

г) Це вирішує суд.

 

9.      В який термін після затвердження актів форми Н-5 та форми Н-1 (НПВ) роботодавець повинен надіслати їхні примірники відповідними організаціям і особам?

а) Протягом 3 діб.

б)Протягом 1 доби.

в) Протягом 5 діб.

г) Протягом 10 діб.

 

10.   Хто здійснює контроль за дотриманням вимог Типового положення про порядок проведення і перевірки знань з питань охорони праці?

а) Служби охорони праці центральних і місцевих органів виконавчої влади.

б) Служби охорони праці місцевого самоврядування.

в) Служби охорони праці підприємств.

г) Органи державного нагляду за охороною праці.

 

11.   Якою періодичністю повинні проходити перевірку знань з питань пожежної безпеки посадові особи?

а) 1 раз на 3 роки.

б) 1 раз на рік.

 

12.   З учнями, вихованцями проводяться інструктажі…

А) З охорони праці.

Б). З безпеки життєдіяльності.

В). З пожежної безпеки.

 

13.  Перегляд інструкцій з хорони праці здійснюється…

а) 1 раз на 5 років.

б) 1 раз на 2 роки.

в) 1 раз на рік.

 

14.   Первинний інструктаж проводять…

а) викладачі, вчителі, класоводи.

б) вихователі, класні керівники.

в) тренери, керівники гуртків тощо.

 

15.   Положення про порядок розслідування нещасних випадків, що сталися під час навчально-виховного процесу поширюється на…

а) На вищі, професійно-технічні.

б) Загальноосвітні, дошкільні, позашкільні навчальні заклади.

в) Заклади післядипломної освіти.

 

                                                            

  Багато чому я навчилась 

                                                              у своїх наставників, 

                                                              ще більше - у своїх друзів , 

                                                              але найбільше - у своїх учнів !                                                                                                                                                                                                                         Талмуд

    Саме до мене відносяться слова Сент Екзюпері з "Маленького принца": "Всі ми родом із дитинства". Ще маленькою дівчинкою я була просто зачарована своєю першою вчителькою Шендрік Надією Федорівною. Вона була для мене ідеалом справедливості і вимогливості. Мені так хотілося бути на неї схожою. Невипадково і улюбленими іграми в дитинстві були ігри "Школа", "Проводимо урок", "Весела перерва",,, Іншої професії в своєму майбутньому житті я навіть і не уявляла - хотіла бути тільки вчителем! А оскільки улюбленими предметами у школі були математика і фізика, то і спеціальність була обрана однозначно. І зараз я живу життям своєї мрії - я вчитель фізики і математики. Як швидко летить час! Здається, ось тільки я зустрілася зі своїми першими учнями (працювала в СПТУ № 29), а їм вже всім за сорок. 22 роки працюю на ниві знань. Скільки доброго, зігріваючого душу, приходить на пам'ять! Це були роки пошуків, роздумів, злетів і розчарувань, відкриттів, які перевернули все моє життя. 

    У перші роки роботи з дітьми для мене було дивним, чому не всі учні добре сприймають інформацію, коли все так просто і зрозуміло. Це нам, дорослим, зрозуміло, а їм ні. 

Знадобився час для розуміння і усвідомлення цього. 

    Отже, перший урок, який надали мені учні: справжній учитель той, хто здатний спуститися з висот своїх знань до незнання учня, і разом з ним здійснити сходження до вершин пізнання. Це стало першим принципом, яким я керуюся у своїй педагогічній діяльності. 

    Другий урок, який я отримала, здійснюючи перші педагогічні кроки: викладання повинно бути щирим і естетичним. Адже тільки через призму естетичного виховання і своїх відчуттів, своєї системи цінностей, ставлення до всього, що відбувається навколо, сухий програмний матеріал стає чарівним кристалом, блискучим діамантом, який сяє всіма кольорами веселки і кличе до відкриттів. Тому другий мій принцип - бути щирим, чесним, естетично вихованим, комунікативним. 

    Ось так, з цих великих для мене відкриттів в мені народжувався ВЧИТЕЛЬ. Кожна дитина талановита. Талановита по-своєму. Така моя позиція. Немає такого учня, якого не було б за що похвалити. Виділити з потоку невдач крихітний острівець успіху, дати соломинку надії і допомоги, показати стежку до розуміння, надати другий шанс в житті і в навчанні, - і у дитини відкриється друге дихання, виникне віра в свої можливості і бажання вчитися - це мій третій принцип. 

    Ще К. Д. Ушинський писав: "... навчання, позбавлене будь-якого інтересу, вбиває в учня бажання до навчання...". Тому я не можу допустити, щоб в очах моїх учнів з'явилося розчарування. Я вважаю, що інтерес - це ключ до знань, і його необхідно підтримувати в дітях. Уміння захопити учнів своїм предметом і є педагогічна майстерність, до якої ми всі прагнемо. І це четвертий принцип моєї педагогічної філософії. 

    На уроках фізики і математики необхідно не тільки формувати наукові компетентності, а й виховувати Людину. А навчити її бути розумною, доброю, стійкою, мужньою, вихованою - моя задача. Навчати не тільки мовою чисел і формул, навчати серцем. Виховуй, навчаючи новому - це мій п'ятий принцип. 

    Фізика і математика для мене - це не просто формули і обчислення, це засоби міркування і спілкування: логічні, лаконічні, експериментальні. І взагалі, фізика і математика - це політ думки і фантазії. З роками, з досвідом роботи моя педагогічна діяльність все більше наповнюється іншим змістом, але як і раніше, приходити в клас, бачити обличчя своїх учнів - це велика радість для мене. І за це - спасибі вам, мої учні!. Пролунав дзвоник, закінчено робочий день. Скільки ще буде таких дзвоників у моєму житті? Знаю лише одне, що моє покликання - школа, учні, яким я віддаю свої знання, вміння і любов.

 
Я вчитель фізики.
І пошуку істини

Присвячую своє життя.

Працюю у класах з вечірньою формою навчання.

Надати другий шанс в житті і навчанні - 

Така моя мета і намагання.

                      Використовую в роботі

                      Концепцію креативної освіти, -

                      Коли знання у пошуках і дослідах 

                      знаходять діти.

Є фізиком у вечірній школі я,

Тут однодумців колектив - моя сім'я.

Навчаю учнів, вчуся у колег,

А також їхній досвід переймаю:

Усі інтерактивні методи вивчаю.

                     Найбільш ціную в людях

                     Вірність, доброту,

                     Ще - пунктуальність,

                     Естетичний смак і внутрішню красу!

 

 

Шановні ВЧИТЕЛІ!

Кінець березня, педрада, зачитано наказ, 

Вже кінця дійшла Атестація в школі у нас! 
Адже цілий навчальний рік 
ми були в епіцентрі віртуозних подій: 
Розмаїття ідей, неосяжність шляхів 
Ті, хто з гордістю носять ім'я - освітяни - 
Презентували усе: і урок, і проект, і талант. 
А доля прийдешніх часів 
В Вашій праці окриллям постане. 
Хто у працю виснажливу втілює думку? 
Хто до учнів несе її подих живий? 
Хто дає нам знання світового гатунку? 
Любі, знані, шановні - це Ви - колеги мої! 
Запорукою тому - талант і натхнення, 
Що стає чарівним ледь не кожен урок, 
Бо майстри перетворюють сіре будення 
На незвіданий шлях до далеких зірок. 
Ваша праця й любов до дітей – нерозлучні, 
Кожен - паростки вічності в серці плека. 
Адже всі вчителі - це ще трішечки учні, 
Бо знання невичерпні, як мудрість людська. 
Адже в кому покликання серця відчутне, 
Усвідомлює навіть в теперішній час, 
Що на терені школи зростає майбутнє, 
А майбутнє сьогодні залежить від Вас!!!
 
 
Я – педагог, 
безгрешных детских душ ваятель,
художник чистой их души. 
Она как белый лист – пиши…. 
"Пишу» я не совсем обычной краской: 
«пишу» я нежностью и лаской, 
«пишу» заботой и вниманьем, 
и «разноцветным» пониманьем. 
                       Натали Саплова
 
 

© 2014 Усі права захищені.

cтворити безкоштовний сайтWebnode